Juniorer

Juniortrening

JUNIORTRENING 2023

Vi viderefører tilbudet til våre juniorer med en egen junior-treningsgruppe. Juniorgruppen vil ha fast trening med kvalifiserte instruktører hver mandag fra kl 18-20.

I tillegg legges det opp til en fast dag for 9-hulls runde på banen. Utover faste treninger vil det jobbes for å få til en treningsleier (egenandel), noen dager med spill på 18-hulls baner i nærområdet (egenandel), klubbmesterskap, avslutningsfest, kameratskap, utvikling, mestring og mye moro.

Treningsavgift kr 3.000 og inkluderer: Gratis range-baller* og treningstøy med logo
Alle golfere mellom 7 t.o.m 19 år, nybegynnere og mer erfarne, uavhengig av ferdighetsnivå, er velkomne (er du under 12 vil du ikke kunne delta i konkurranser).
Vi møtes til første trening mandag 8. mai kl 17.45 (Sommerferie uke 27-32)

For å være med i treningsgruppen må du først bli medlem i Lillestrøm Golfklubb – egen innmelding her https://lilgk.no/medlemmer/innmelding

For innmelding i treningsgruppe – kontakt Rémi på remi_46@icloud.com

*Alle medlemmer i junior gruppen får range-kort for fri tilgang til rangeballer. Dette kortet er kun til eget bruk. Dersom kort brukes for kjøp til/deling med andre golfere vil kort inndras.

Ingen funnet.