Ressurspersoner søkes til Lillestrøm Golfklubb!

Av: Morten Lossius  |  Publisert: 31. januar 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golfklubben er i positiv utvikling med stor aktivitet. I den forbindelse søker vi etter ressurspersoner som ønsker å bidra med å styrke ytterligere denne utviklingen i klubben. Dette for å sikre utviklingen i klubben på kort og lang sikt. Klubben består av over 730 medlemmer i dag og vi tror det finnes mange som ønsker å bidra og har masse å bidra med.

Vi søker spesielt etter engasjerte ressurspersoner som kan bidra både på kort og lang sikt i forbindelse med baneutvidelsen fra 6 til 9 hull.
Klubben har også ett stort ønske om at flere ressurspersoner melder seg til å bidra i klubbens mange komiteer (Hcp og grønt kort komité, turneringskomité, banekomité, juniorkomité, dame/herre/seniorkomité, sponsorkomité, aktivitetskomité. valgkomité, klubbhuskomité)
Klubben drives for det meste på dugnad og ønsker å fortsette med dette, så vi kan ikke love gull og grønne skoger til disse ressurspersonene. Formålet med klubben er å gi golfinteresserte et lokalt alternativ til en rimelig pris.
Alle er en viktig ressurs for norsk idrett. Det er fint om også akkurat du kan bidra til trivsel i golfklubbens idrettsmiljøene!
• Din interesse betyr mye.
• Verdsett opplevelsene.
Har du eventuelle spørsmål så ikke nøl med å ta kontakt Leder av golfklubben: Øyvind Wahl på e-post post@lilgk.no. Eller via klubbens Facebook-side og hjemmeside.

Er du en av disse ressurspersonene så ikke vent med å sende oss noen ord.

Mvh Lillestrøm Golfklubb