Protimer på Lillestrøm GK

Av: Bjørn André Pedersen  |  Publisert: 29. juli 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Pearse, irsk golfPro, kommer tilbake til Lillestrøm golfklubb tirsdag 30 juli til fredag 2 august. Han er tilgjengelig fra klokken 16 til 19, eller etter avtale for å gi timer, enten enkelttimer eller gruppetimer.Trenger du å forbedre teknikken eller få nyttige tips? Bruk sjansen nå.En privattime koster 400,- En gruppetime koster 100,- pr person. (Minimum 6 personer).Har du spørsmål eller vil du bestille tid, kan du enten ringe 47 45 27 45, Lene, eller skrive her på Facebook siden, så får du svar.