Dugnad

Av: Bjørn André Pedersen  |  Publisert: 31. mars 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubben skal avholde dugnad torsdag 2. april kl. 11.00. Vi skal Rake og feie greener. NB! Vi holder god avstand under dugnaden.

Vi skal forberede greenene for sesongen ved å rake og feie dem, slik at banekommiteen og banemannskap kan gjødsle og legge plast på greenene på fredag.

Håper å bli mange nok til å få arbeidslag på 3 mann per green. Viktig at vi legger det opp slik at vi holder god avstand til hverandre under dugnaden i tråd med med gjeldene  krav i forbindelse med coronaviruset.

Vel møtt