Vakter i klubbhuset sesongen 2018.

Av: Bjørn André Pedersen  |  Publisert: 4. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da er vi klare for ny sesong i Lillestrøm Golfklubb og det er ønsker om at det melder seg nok medlemmer til å betjene klubbhuset.

Det skal utarbeides et oppsett over vakter i klubbhuset gjennom sesongen. Første  helg er 12. og 13. mai. Deretter skal helgene betjenes samt en del ettermiddgager/kvelder på hverdagene. Vi håper at de som var med i forrige sesong forsetter og at noen nye kan bli med på laget. Klubben tjener bra på kiosksalget og proshopen, men er avhengig av dugnadsinnsats for å få det til å gå rundt.

Så de som kan tenke seg å gjøre en innsats kan melde seg til Erik Brede Hansen på tlf. 932 54 674, eller epost: erik.b.hansen4@gmail.com, eller Karin Andersen på tlf.909 88 257, eller epost: karin.andersen@entomed.no