Grasrotandelen fra Norsk Tipping.

Av: Bjørn André Pedersen  |  Publisert: 18. januar 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lillestrøm Golfklubb skal utvide banen til 9 hull i 2018. Dette koster, selv om mye vil bli gjort på dugnad.Norsk Tipping har Grasrotandelen, hvor 7% av det man spiller for går til den klubb/forening som spiller vil skal ha pengene. Vi håper våre medlemmer vil gi sitt bidrag til Lillestrøm Golfklubb. Dette gjør du ved enten å gå inn på www.norsk-tipping.no/grasrotandelen. Du kan også gjøre dette hos kommisjonær, som vil hjelpe deg. Da må du oppgi organisasjons nr. til Lillestrøm Golfklubb, som er: 983109039.