Simulatorgolf - Nes Golfklubb

Av: Bjørn André Pedersen  |  Publisert: 1. februar 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tilbud på simulatorgolf på Rommen Golfpark, Nes Golfklubb.

Nes Golfklubb har en del ledig kapasitet  og de ønsker å invitere våre medlemmer til simulatorspill hos dem.

Dehar 2 stk Full swing simulatorer med over 50 baner inkludert de norske banene Losby, Holtsmark og Oslo GK. Den ene simulatoren har i tillegg høyhastighetskamera som gir gode tilbakemeldinger på blant annet køllehodets svinghastighet og vinkel, samt spin på ballen.

Søndag-onsdag har de en åpen turnering hvor man melder seg på i golfbox med ønsket spilletid. Ubrukte tider frigis fredag kveld.

Fra februar- mars vil Nes Golfklubb øke kapasiteten ytterligere med en simulator til. De holder på med bygging for å utvide, så derfor er det noe midlertidig inngang til simulatorene.

Booking gjøres via golfbox på samme måte som golfspill i sesongen. Simulatorene heter Birdie og Eagle. Birdie er simulatoren med kamera. Man booker en gang pr time. Det vil si at man må booke seg inn flere ganger hvis man ønsker flere timer.

Simulatorene er betjent og man kan kjøpe kaffe, sjokolade og brus der.

Simulatorene finner dere i låven, ved green på hull 9 på Nes Golfklubb, Rommen Golfpark. Parkeringen er utenfor låven.

Priser på spill pr time:
Man-fre fram til kl.14: Kr.150,-
Man-fre etter kl.14: Kr.180,-
Lør og søn : Kr.200,-

Åpningstider:
Man-tors: Kl.0800-2200
Fredag: kl.0800-1900
Lør-søn: Kl.1100-1700

Vi vet fra før at Nes har et trivelig miljø, og for oss i Lillestrøm GK kan dette være et gunstig tilbud for å vedlikeholde svingen og ha det litt moro samtidig. Dersom noen ønsker det kan vi også lage egne internturneringer for Lilestrøm GK når det er kapasitet til det.