Lokalbidraget 2017

Av: Bjørn André Pedersen  |  Publisert: 6. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lokalbidraget 2017 er i gang og man kan stemme t.o.m. 11. juni.

Nå kan det stemmes på golfklubben i Lillestrømbanken, lokalbidraget.  Alle som ha konto kan gå inn og stemme. De  som ennå ikke har åpnet konto kan gjøre det via nettet eller oppmøte i banken. Husk også at dere bør verve minst en person som åpner konto i Lilestrømbanken. Man behøver ikke å sette inn penger.

Vi har mye å bruke pengene til, ikke minst vårt nye fine klubbhus som vi håper å åpne til baneåpningen. Så er det selvfølgelig baneutvidelsen som blir kostnadskrevende.

Penger fra lokalbidreget er derfor meget kjærkommende midler for golfklubben.

Så støtt opp om klubben ved å gi din stemme!

Linken dere kan gå inn på for å lese om lokalbidraget er: