Juniorer

JR- Cupen - turnering for alle juniorer i klubben

Av: Morten Lossius  |  Publisert: 10. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Er du mellom 13 og 19 år kan du delta i JR-Cupen, en turnering som er åpen for alle juniorer som er medlem i Lillestrøm Golfklubb. Turneringen spilles hver søndag gjennom sesongen (med noen unntak i ferien), start tid mellom kl 14 og 14.30. Det spilles 9 hull.

Du melder deg på via golfbox og «klubbturneringer».

Vil du kjempe om å bli sesongens beste junior? Vil du kjenne litt på konkurranseinstinktet? På Konkurransenervene? Eller ønsker du bare en hyggelig runde med venner, og kanskje bli kjent med noen andre juniorer? Alle er velkomne!
Siden det er lagt opp som et turneringsformat krever idrettsbestemmelsene en minimumsalder på 13.

For å være kvalifisert til tittelen årets juniorcup mester må du spille minimum 5 søndager. Har du ikke anledning til å være med på 5 eller flere søndager så er du uansett velkommen til å være med den/de søndagene du kan.

Første runde er allerede søndag 14 mai. Meld deg på.

Vel møtt